marți


Flanco- mereu peste așteptări


Nu de puține ori am fost nevoit să sun într-un call center și de cele mai multe ori, timpul de așteptare ca să-mi răspundă cineva la telefon a fost mai mare decât timpul efectiv pe care l-am petrecut aflând informația dorită.
Când am aflat că Flanco, după părerea mea cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electonice și electrocasnice, se laudă cu un maxim de 40 de secunde, mai că nu-mi venea a crede!
Iată experiența mea cu serviciul suport clienți Flanco :
Se observă că Flanco a muncit mult la îmbunătățirea timpului de așteptare. De când a fost lansat SUPORT CLIENTI NON-STOP  un operator este mereu disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână pentru a răspunde la orice întrebare și pentru a te ajuta cu informațiile de care ai nevoie. 
Flanco și-a propus să răspundă la fiecare apel în maxim 40 de secunde și urmărește să reducă permanent timpul de preluare a apelurilor. În primele două luni de la implementarea serviciului, majoritatea apelurilor au fost preluate în cel mult 20 de secunde.
Poți apela și tu #suportclientinonstop (037.447.71.00 sau 021.203.81.70) pentru a obține informațiile de care ai nevoie despre orice produs Flanco te interesează, despre plasarea unei comenzi și procesul de livrare, despre oferte sau campanii, soluții de finanțare, plata în rate sau cu cardul, despre factură sau garanție, despre returul produselor comandate sau cardul de fidelitate Mereu Flaco.
Pentru că #flanco este mereu peste așteptări!
Trimiteți un comentariu