vineri

Descoperă și tu carolimetrul termic!

La Caroli Foods există o preocupare continuă pentru calitatea produselor și a proceselor. Monitorizarea continuă a întregului lanț frigorific al produselor începe cu producția și ambalarea în fabrică și continuă cu transportul în mașinile frigorifice proprii și depozitarea pe teritoriul întregii țări în condiții optime de siguranță. Respectând consumatorii, Caroli distribuie doar partenerilor care fac același lucru, insistând de fiecare dată pe respectarea condițiilor optime de depozitare și păstrare a tuturor produselor. Salamul Semenic Extra de Caroli are acum o etichetă inteligentă cu Carolimetru Termic, care te notifică dacă produsul tău nu este păstrat la temperatura optimă. Momentan, eticheta este disponibilă pe 3 sortimente ale Salamului Semenic-Extra cu 90% carne, Picant Extra cu 90% carne și varianta Gastro. Noile etichete inteligente cu ecran termosensibil nu au făcut ca prețurile de vânzare la cele 3 sortimente de Salam Semenic Extra Caroli să crească.
Pentru a evidenția că produsele Caroli sunt păstrate la temperatura optimă, respectiv la 2-8⁰C, etichetele au acum un cadran termosensibil care își schimbă culoarea în funcție de temperatura produsului: sub 8⁰C eticheta are culoarea verde în timp ce peste 8⁰C începe să se coloreze în galben. Acest lucru nu înseamnă că produsul nu se mai poate consuma, este doar un semn de atenționare că produsul trebuie reamplasat la rece, sub 8⁰C.
Anamaria Băjan, director executiv de marketing, declară:
,,Carolimetrul termic, așa cum l-am numit noi, reprezintă o inovație introdusă de Caroli Foods Group pentru a îmbunătăți viața consumatotilor noștri comunicându-le faptul că toate produsele alimentare trebuie păstrate la rece. Astfel, dacă produsul este scos din frigider și ținut mai mult de 20 de minute la o temperatură ce depășește 8⁰C, culoarea etichetei se modifică din verde în galben. Știm că cel mai prielinic mediu pentru dezvoltarea bacteriilor patogene este ,,zona periculoasă”-anumite bacterii își pot dubla numărul la fiecare 20 de minute. Tocmai de aceea dorim să atragem atenția consumatorilor noștri asupra anumitor aspecte importante prin campania denumită #mâncarecunotificare și prin intermediul carolimetrului termic.”
Trimiteți un comentariu