vineri

Dacă vrei să te bucuri de succes ar trebui să citești această carte


Calitatea vieților noastre este suma tuturor deciziilor noastre

Zi de zi, fiecare din noi are de făcut o mulțime de alegeri care au sau vor avea impact asupra vieții noastre. Unele din alegerile făcute sunt de mică importanță și ne vor influența în viitorul apropiat (minute, ore, zile) în timp ce altele ne vor schimba radical cursul și sensul vieții. Unele alegeri sunt mai ușor de făcut, altele mai greu. Unele ne vor conduce direct spre succes, în timp ce altele ne vor aduce față în față cu eșecul. Unele vor părea foarte importante în timp ce altele vor părea complet nesemnificative. 
Trebuie să știm că fiecare alegere, fie ea extrem de importantă sau dimpotrivă, nesemnificativă, ușoară sau dificilă, pe care o luăm în mod individual sau colectiv, ne modifică cursul și sensul vieții. Calitatea alegerilor noastre va hotărî dacă ne vom lupta cu frustrările sau vom trăi o viață extraordinară, viața visurilor noastre. 
Toți ne dorim să luăm numai decizii corecte, de calitate în viață. Pentru asta trebuie să vedem limpede toate lucrurile, să ne punem întrebări în legătură cu toate variantele posibile, să devenim mai conștienți și astfel să vedem mai clar eventualele rezultate ale acțiunilor noastre. 
Heidi Grant Halvorson și E. Tory Higging ne arată în cartea Focus. Privește lumea altfel pentru a avea succes și influență diferențele fundamentale în care căutăm succesul. Descrierea acestor diferențe este antrenantă și în același timp instructivă și integrativă. Focus oferă o explicație și un instrument de analiză cu bază științifică  a motivațiilor fiecăruia dintre noi, fiind recomandată liderilor  și managerilor, specialiștilor în marketing, profesorilor și părinților. Prin această carte, autorii pun pe piață un conținut de valoare, rezultatul a peste 20 de nai de cercetare la Centrul de Știință a Motivației din SUA. Această carte este nu numai o colecție de observații perinent argumentate despre motivație dar și un ghid practic structurat în jurul a două mari concepte: focusul promotor și focusul preventiv. Când autorii vorbesc despre cele două tipuri de concepte autorii explică modul în care oamenii gândesc, simt și se comportă dar și ce îi influențează cel mai mult. În momentul în care gândim și ne exprimăm, focusul determină informația pe care o selectăm și strategiile pe care le folosim pentru a ne atinge scopurile. Astfel, focusul ne orientează și ne influențează modul în care vedem, evaluăm și decidem.

Cartea ne ajută să ne înțelegem propriul focus și să lucrăm cu acesta, să folosim astfel de cunoștințe în viața de zi cu zi pentru a fi mai eficace în atingerea scopurilor noastre. Dacă te numeri printre cei care vor să se bucure de succes, cu siguranță ar trebui să citești această carte.
Trimiteți un comentariu