joi

Dieta cu supă de roșii - slăbești garantat 5 kilograme într-o săptămână!


Vara-i în toi și, mai ales, noi, doamnele, ne dorim să arătăm cât mai bine în fiecare zi.  Dacă, din nefericire, ai câteva kilograme cu care nu te poți împăca și timpul este limitat până la plecarea în concediu, eu îți propun un regim pe bază de supă de roșii. D știți că aceste legume sunt vedetele sezonului!
Interesul lumii medicale pentru efectele pozitive ale consumului de roșii se datorează în special conținutului de licopen, un antioxidant care ajută organismul să combată acțiunea distructivă a radicalilor liberi care atacă celulele sănătoase și produc diverse forme de cancer. 
Roșiile sunt foarte sănătoase pentru organismul nostru: ele conțin un nivel înalt de betacaroten- un antioxidant extraordinar, multe fibre, vitamina E, potasiu, vitamina C și sunt sărace în calorii, având un indice glicemic foarte scăzut. Roșiile oferă astfel organismului nostru o mulțime de beneficii și se recomandă consumul lor cu atât mai mult în timpul verii întrucât protejează pielea de agresiunea razelor ultraviolete. 
Există diferite soiuri de culoare roșie, galbenă sau mov, toate soiurile furnizând nutrienți esențiali pentru organism. Consumul de roșii diminuează pofta de mâncare și oferă o senzație de satietate de lungă durată, scăzând nivelul gherlinei, hormonul ce determină aceste pofte periculoase pentru siluetă. Dacă vrei un abdomen plat, nu ezita să mănânci cel puțin 3 roșii pe zi, pe toată perioada verii. Aceste legume magice au rolul de a arde grăsimile de pe abdomen, responsabile pentru ,,colăceii” noștri atât de neplăcuți. Fiind un aliment incredibil de versatil poate fi preparat termic într-un număr nesfârșit de feluri de mâncare, dar poate fi consumat și în stare crudă, în salate sau sucuri. 

Cum ții dieta cu supă de roșii

Dieta cu supă de roșii este unul din cele mai simple moduri în care poți pierde surplusul de kilograme și poți ajunge la grutatea ideală. Nu este nici greu de urmat, nu solicită nici ingrediente complicate și un cost ridicat și nici nu te obligă la înfometare. Ca orice dietă, și cea cu supă de roșii are principii de care e bine să ții cont dacă vrei să obții rezultate vizibile. Ca urmare a acestui plan alimentar poți pierde chiar jumătate de kilogram pe zi. Este o dietă fulger, de aceea este indicat să-ți consulți medicul înainte și, mai ales, să ai analizele făcute la zi. 
Durata regimului cu supă de roșii este de șapte zile. Nu este indicat să depășești acest termen întrucăt alimentele pe care le consumi în această perioadă nu îți poate asigura tot complexul nutritiv și mineral de care are nevoie organismul.
Cum preparăm supa de roșii?
Pentru patru porții avem nevoie de 6-8 roșii mari, coapte, 3 ardei grași, 6 cepe medii, 1 varză medie, o rădăcină și frunzele de țelină, 50 g. ulei de măsline, 10 frunze proaspete de busuioc, doi căței de usturoi, 2 linguri de cimbru proaspăt. Toate legumele se fierb într-o cantitate suficientă de apă. La final, supa se mixează cu un blender și se potrivește de sare, piper, cimbru sau busuioc proaspăt. Supa poate fi consumată în  orice catitate dorești în fiecare zi a dietei. Nu trebuie să-ți faci griji în privința caloriilor pentru că toate legumele pe care le folosești au un aport caloric scăzut. 
Pe lângă supa de roșii, meniul tău mai poate cuprinde și alte alimente, astfel:
Prima zi: supă de roșii și fructe (în special pepene)
A doua zi: supă de roșii și legume proaspete sau gătite (fără cartofi și porumb)
A treia zi: supă de roșii, fructe și legume proaspete sau gătite
A patra zi: supă de roșii și lapte degresat sau brânză de vaci
A cincea zi: supă de roșii și pește (la grătar, cca 100 g.)
A șasea zi: supă de roșii, legume proaspete și pește sau pui(cca 100 g.)
Ultima zi: supă de roșii, orez brun/sălbatic și legume proaspete.
Respectă câteva reguli care te vor ajuta să ai cele mai bune rezultate:
Mănâncă supa de roșii în fiecare zi, timp de-o săptămână
Bea cel puțin opt pahare de apă plată pe zi.
Încearcă să eviți pâinea albă, zahărul, dulciurile, alcoolul și sarea.
Alcătuiește-ți patru sau cinci mese mici pe zi.
După ce termini dieta este foarete important să încerci să-ți menții greutatea câștigată. Obiectivul tău primordial a fost să pierzi din kilogramele nedorite, nu să pui dublu la loc. Dacă îi vei da organismului grăsimi și mâncăruri grele după un meniu atăt de modest, tot efortul tău va fi în zadar iar metabolismul va fi dat, cu siguranță, peste cap.
După încheierea dietei este recomandat să revii treptat la alimentația obișnuită pentru ca organismul să nu transforme tot ce consumi în depozite adipoase.
De exemplu, poți transforma rețeta-vedetă a supei de roșii într-una una tradițională, cu găluște. Astfel, trecerea se va face mai ușor și organismul nu va resimți așa puternic impacul adăugării alimentelor interzise în dietă.
Este indicat ca la supa de roșii cu găluște să se folosească cam aceleași ingrediente, numai că acum consistența ei va fi după gustul fiecăruia. Pentru o culoare și un gust  desăvârșit eu adaug, de fiecare dată și un cubuleț Maggi, la final, odată cu verdeața.
De asemenea, tot pentru menținerea kilogramelor, este recomandat să se consume un pahar de suc de roșii în fiecare zi, pe o perioadă cât mai lungă. 
Trimiteți un comentariu